Здравейте, скъпи трима читатели!!!

И така. Дойде време и аз да си направя блог. Защо ли? Казано честно – и аз не съм съвсем сигурен. Може би най-основната причина е чувството за нищоправене, което ме обзе напоследък. А  все пак ще ставам журналист човек, нали трябва да си развивам някъде писането? Е, все пак се надявам да ви хареса дизайна (ахахаха, щото за сега това е единственото, което може да ви хареса в тази страница) на блога, защото си поиграх няколко часа и това е максималното, което оскъдните ми умения успяха да сътворят. Макар за сега тук да няма нищо, ето какво ще публикувам за напред:

1. Тук ще пускам  предимно свои рецензии на книги и най-вече на такива от фентъзи и фантастичния жанр. Ще се опитам да има поне по 2-3 такива ревюта на седмица. Освен рецензии за книги, от време на време ще разнообразявам с такива за филми, сериали и друг вид ентъртеймън, който ме е впечатлил.

2. Когато някоя новина, независимо за какво е тя, грабне моя интерес – веднага ще я споделям тук.

3. Когато искам да споделя нещо от живота си – ще го правя тук. Когато нещо от света около нас, независимо какво ме е впечатлило и искам да пиша за него – ще го напиша тук. Когато имам нужда да разсъждавам по високоинтелектуални, философски и екзистенциални въпроси за Вселената – ще си поразсъждавам тук.

Абе накратце – това ще ми е нещо като тотален отдушник за писане на рандъм неща.
Надявам се обаче те да ви харесат и да привлекат вниманието ви.
И най-вече се надявам да ви накарат да коментирате, водите дискусии и спорове.
Защото дори след моя последен довод, вие винаги може да дадете още един.
Не забравяйте, че такова нещо като последен аргумент – няма.

Поздрави, Митко (a.k.a Dante)

Публикувано на Коментар. Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

