Искам да ям хрупкави филенца и палачинките ми да не залепват по тигана – или първата игра у нас, предназначена само за блогъри

По принцип никак не харесвам популярните напоследък игри от типа на „сподели във фейсбук, за да видят всичките ти приятели колко си тъп и може да спечелиш преносимо радио с батерии!”. Ми нито имам мерак да се хващам на подобен ПИАР, нито съм сигурен, че радиото вече не е предварително дадено на леля, баба или третия братовчед. Този път, обаче се изкуших.

Случайно намерих някаква игра на сайта http://www.emag.bg/ предназначена само за блогъри. Прочетох регламента и си казах „абе, така и така си пилея времето, пишейки тук, я дай да пробвам да спечеля и някой лев, нищо не губя”. Че и шансът ми се струва добър. За какво става въпрос? От гореспоменатия сайт за измислили доста добра рекламна стратегия. Десет блогъри ще спечелят ваучери за 500 лева за покупки от EMAG, чийто списък с продукти никак не е малък. Много хитро, поради две причини. Първо, защото шансът да те изтеглят се увеличава многократно, защото регламентът изисква в играта да участват само хора, които имат блог от минимум 3 месеца и с минимум 30 публикации в него. Сами можете да се досетите колко голям е процентът от населението над 18 години, които отговарят на изисканията. Общо взето един на всеки 10 или 20 участници ще спечели 500 лева, което, за пари от нищото, си е доста добър шанс. И второ, защото всеки, който пусне подобен пост в блога си, ще накара читателите си да кликнат на emag.bg и да разпространят сайт. Хитро, а?

Та реших и аз един път да се включва в стадното лапане на награди с цел реклама, защото ме изкефи идеята за игра предназначена само за хората с редовно поддържани блогове (замълчи, ти, който ме гледаш изпод вежда!). Сега остана въпросът – какво ще си купя, ако случайно получа имейл с талон за 500 лева. Хич да не е, добре ще ми се отразят.  По принцип щях веднага да ги дам на панаира на книгата (тематично с блога), но тъй като EMAG са магазин за електроника съм ограничен. И сега ще трябва да ви дам три линка към сайт, щото такъв е регламентът, сори.

От нещата, които ми трябват има три опции. Едната е да си избера нещо от раздел „Фото, видео и оптични” и да си купя някоя що годе свястна сапунерка с която да се правя на журналистче. Другото, което е от „Лаптопи и Таблети” да си избера един евтинджок таблет или някое ноутбукче, просто, за да бъда в крак в модата и да се правя на гъзе. Но най-вероятно ще си купя фритюрник или котлон (!) от „Малки електроуреди”  , защото честно ви казвам, писна ми панираните ми пилешки филенца да се пържат по 10 минути и да не стават толкова хрупкави, колкото ги обичам. Е*бах тоя Раховец, дето го имаме в квартирата…

Стискайте палци (или нещо друго) да бъда изтеглен, защото наистина ми е омръзнало да ям палачинки само когато се прибера вкъщи при мама, защото котлона ни е със силата на пещерен огън в Сибир. Ето, че се изложих и отново се поддадох на системата, но това е животът. И без това този пост ще бъде прочетен от около 10 души, значително по-малко от клюкарите във Фейсбук. А ако случайно си един от 3-мата блогъри, които ме следят, пробвай си късмета от Tук!

Публикувано на Коментар, Литература, Любопитно. Запазване в отметки на връзката.

3 Responses to Искам да ям хрупкави филенца и палачинките ми да не залепват по тигана – или първата игра у нас, предназначена само за блогъри

  1. shannara каза:

    Успех, другарю.
    Искрено ти съчувствам за печката. Имам чувството, че „Раховец“ са извънземна безсмъртна раса, която обитава квартирите. Хем не ти върши работа, хем не иска да издъхне, та да натиснеш хазаина за нещо произведено след като си се родил. Аз вярваш или не в последните две години ползвам газово/електрическа печка „Огняна“. Фурната става само за гювечи и задушени неща.

  2. Dante каза:

    Да, ужасно е. Тука вече всеки ден се опитвам да си готвя и е почти мисията невъзможна. Фурната е ужасно силна и пече адски неравномерно, а на котлоните картофите се разпадат, преди да се изпържат : (

  3. Teodora Woodcock каза:

    Много хубав и добре оформен пост,успех!

Вашият коментар

