Пак пауза…(ама с бонус – нов трейлър на Game of Thrones)

Гледам блога си и ми е едно гузно, че нищо не съм писал от празниците насам. Тъкмо отново събрах сила и сравнително доста хора, които да четат и пак пауза. Причината, разбира се, е наближаващата сесия за която аз вече уча активно (по-скоро 70% цикля в една точка и се оплаквам колко много имам да уча, а 30% действително правя нещо, но както и да е). Но така е, дори във факултета по Журналистика понякога ни се налага да учим, колкото и да не ви се вярва и положението става наистина сериозно когато не си си мръднал гъза цяла година. За съжаление от мрънкане и оплакване не ми остава време, а и желание да чета иначе великолепната „Шантарам„, чието ревю ще бъде първото,  което ще пусна когато нещата се поуспокоят, а какво остава да пиша за блога. Така че стискайте палци да изкретаме идните седмици, а аз ви обещавам, че в най-скоро време ще продължа да ви заливам с тъпоумни текстове за живота, Вселената и всичко останало.

п.п

Най-тъжното и ироничното е, че никога в живота си не съм отделял толкова време, за да пиша рецензии на нещо, но ще ви стане още по-тъжно ако ви кажа на какво.

п.п 2

Днес излезе и първия трейлър за сезон 3 на Game of Thrones. Мен нещо не ме надъхва, а вие си преценете за себе си:

Публикувано на Новини. Запазване в отметки на връзката.

2 Responses to Пак пауза…(ама с бонус – нов трейлър на Game of Thrones)

  1. MCFOXXX каза:

    Нищо особено. То и няма как, все пак е някакъв тийзър, ама песента не ми влияе.
    Успех с ученето 🙂

    • Dante каза:

      Идеята, която са искали да вдъхнат е ясна, обаче някак си мисля, че никак не им се е получила. А песента е минала през „куулнес“. За мен най-слабият трейлър до момента.

Вашият коментар

