Сбогуване… ама не съвсем

Пичове и пички, които сте ме чели през тази около 1 година в която успях (с прекъсвания) да се задържа в блогсферата. Имам за вас хубава (или лоша, зависи от тълкуването) новина – официално се оттеглям, поне засега, от това нещо, наречено блогърството. Ще излъжа ако кажа, че не ми беше чисто нарцистичен кеф да си поддържам това местенце и да виждам, че дори се позавъртат някакви читатели. Беше полезен опит, приятно занимание и създаване на нови контакти. Разбира се, не бързайте да ме отписвате, интернет няма да се отърве толкова лесно от мен.

Истината е, че в един момент това да си седя самичък и да си пиша, от дъжд на вятър, за книжки ми се стори крайно недостатъчно. Затова реших да започна нещо ново. Нещо по-амбициозно. Проект с голям екип, със собствен дизайн и домей и с по-широка тематика. След месеци работа от една седмица имам честта  кажа, че този проект вече е онлайн. Все още в много б-та форма, но със сигурност твърдя, че тепърва ще се развива, ще става по-добър, по-интересен и готин. Ако са ви харесвали моите псевдно интелектуални, неграмотни и леки статийки, значи в Под Моста (по-тъпо име не успяхме да измислим, знам) ще ви харесва още повече. Посетете го на адрес – http://podmosta.bg/ Аз ще съм там и ще ви чакам да се хейтим в коментарите отдолу. Наздраве и благодаря за това, че сте били тук. MOSTA2-1024x613

Публикувано на Новини. Запазване в отметки на връзката.

4 отговора към Сбогуване… ама не съвсем

  1. honeyjj каза:

    Успех с това ново начинание! 🙂

  2. Future Health каза:

    Попътен вятър ! 🙂

  3. Baufen каза:

    Успехи!

  4. Afrodita каза:

    Успех и от мен!

Вашият коментар

